bra start på veckan.


Denna veckan hittills har varit rätt bra faktiskt. Varenda morgon ringer klockan 05:50, och älsk går inte upp förens 06:25 i bästa fall. Och det är så mysigt att ligga och kramas med honom på morgonen. Dagen kan ju bara inte börja bättre, eller hur?



Idag blir det träning, var ett tag sen nu eftersom jag varit så dålig. Vi ska på ett pass, men kommer ta det ganska lugnt ändå, så man inte hamnar i en dålig svacka igen!

Det ska bli skönt att börja nu, har mått dåligt i 2 veckor för att jag inte KUNNAT träna.



var hos Reidun i Lördags också, fixade till håret lite. Blev dock inte riktigt som jag tänkt mig och ska ringa och prata med henne så hon kan fixa till det snart igen. Just med färgen så den blir lite "kallare" än vad den är nu.

Jag älskar att fixa iorndning mitt hår. Längtar tills det blir klart!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0