blev ingen löprunda..

... det blev en powerwalk med malin i ungefär 1 och 1/2 timma. Vi åkte upp till berget, taggade som as för att springa. Det var snö, is, blask och skidspår! - ingen idé, det gick verkligen inte.

Åkte hem, och bytte till en lite var´mare jacka och drog ut på en låååång promenad, det var skönt.
dock fick jag ett skoskav! TYPISKT.

Väl hemma, gjorde jag mitt en köttbullemacka. Och jaa, jag vet, man ska inte äta såhär sent och inte heller BRÖD. Men jag har varit sugen på det ett bra tag nu, och det var ruskigt gott. Drack ett STORT glad juice.

Joo, jag ahde ju även tänkt att lägga upp ,lite bilder på lägenheten. Men kameran var helt urladdad så jag fick lägga det åt sidan. Tvättade istället.

Nu blir det hopp i sängen, skall upp tidigt imorgon för en rejäl promenad med korven tänkte jag!
HOPPAS JAG ORKAR!

godnatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0