åh, vilken händelserik kväll (?) dock inte.


Yes, då var man ett par kilo fetar efter att ha käkat. Nästan så jag ångrade mig, var ju inte så farligt hungrig! :(
Våra köksluckor blev toppen bra eligt mig. Skönt att det är iordning.

Nu blir det ut på promenad med korven, han ligger i sin korg och sover nu, och kan säga att det skulle jag också behöva. Är dötrött och halsen tar kål på mig. ( kol eller kål (?) )Sak samma!

Sängen ser så lockande ut här bakom mig. Har ju tvättat och lagat mat härhemma, så jag känner mig helt död idag! vet inte varför, men skulle verkligen behöva gå och träna, men det går ju fan itne om halsen ska bråka så med mig!
jag hatar att få ångest över att ha ätit ngt.
Finns det någon som har något tips på hur man kan sluta känna så?

hepp, promenaden väntar, sen blir det nog the mentalist så länge kroppen orkar!
dröm sött allesammans!


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

tack så mycket :) ja, jag känner mig väl lite punkig i stilen. alternativ är jag absolut. så jag kände för att sticka ut lite mer! sen har jag sett andra passa i blått :)

2009-03-10 » 22:07:05 URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Eve

Eftersom du går så mycket så behöver du ju inte ha så stor ångest :)

Följ med mig ut till fältet någon dag? släppa hundarna ;) så kan vi gå 3 kilometern där ute :)

2009-03-10 » 23:09:50 URL: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0