.... (?)

Dålig dag.

Idag har jag en såndär dålig dag, känns som att allt går emot mig, tror dock inte det gör det, men ni vet att man kan känna så ibland!

Jag känner mig som en elak jävla bitch! Så fruktansvärt elak. Är jag? och eftersom att jag själv tycker att jag är det, borde jag inte tänka mig för? JO, men gör jag det? Nej! Åh vad jag blir trött på migsjälv.

Att fullkomligt misslyckas, att känna att man är en stor jädrans bluff. Känner ni igen känslan? Att allt jag säger, är fel! Att jag bara inte kan tänka innan jag öppnar min förbannade käft.
Förbannade stubin! Om man vill kunna bli bättre på något, som man har tänkt sig att man verkligen ska kämpa med, och försöka blir bra på. Varför går det då käpprätt åt helvete?
varför säger man så saker som man kanske inte alls menar, iaf inte på det viset, men orden kommer ut helt fel! hur ska man bli bätter, någon som vet vad man kan göra? Okej, tänk innan du öppnar käften! Men om man då är så förbannat dum att det inte går in i huvudet, och NÄR MAN VÄL tänker innan man pratar, så blir det ändå fel.

varför känner man sig så förbannat misslyckad, jag känner mig så förbannat misslyckad. Och det med ALLT! Att allt är som en förbannad tävling, med sigsjälv. Att tävla, fast man inte har någon motståndare alls.
Jag tävlar alltid mot migsjälv, och jag ska sluta med det, för det går åt helt fel då, och blir helt fel resultat av det hela.

Skall jag äta nyttigt och har bestämmt mig - Då går det åt helvete, och jag mosar i mig en pizza!
Om jag ska träna - Slänger jag mig framför tv eller bara vill sova.



Förut uppfattades jag som en över social människa, numera känner jag att allt jag säger blir fel.
Och jag har blivit feg, jag har blivit blyg, och jag är hellre tyst. VAD HAR HÄNT MED MIG, JAG KÄNNER INTE IGEN MIGSJÄLV ENS! 
Jag som älskar att prata med folk och lära känna nya människor, varför är det så svårt med vissa, varför stöter jag bort dom? jag vill inte göra det, men något får mig att bli rädd, rädd för att inte vara såå bra som jag borde vara.
Att vara helt fel..

Jag är inte migsjälv.. jag känner inte igen migsjälv. 
Känner mig folkskygg, JAG? FOLKSKYGG? HUR FAN GICK DET IHOP ELLER?

Kommentarer
Postat av: rasha

:(:( lilla gumman . man får lite blackouts ibland. idag känner jag mig grymt osocial. men jag vet att du är en underbar människa. Bättre än många jag känner. Du är så go och ditt hjärta är gott så du behöver inte oroa dig. mitt bästa tips är att släppa känslan av att vara NÅGON. Och jag säger inte att du ska bara vara dig själv för det betyder itne så mycket. men jag säger att du ska bara ha roligt och göra det du känner för. Man måste utvecklas. Pusspuss älskling!

2009-06-11 » 19:16:56 URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0