Tisdag?

Fick en känsla av att jag inte visste vad det var för dag idag, men det är väl tisdag?
Glömde mobilen hos familjen Hellberg såå kan itne kolla kalendern och är för lat för att kolla i datorn! ( ska jag vara ärlig kom jag på det nu medans jag skrev )


tråkigt väder, bara en massa regn.
vad gör man en sån dag?

humm, ska väl städa lite hemma, och springa lite. Jag och Prinsen drar iväg och tränar lite.
Sen blir det till att läsa någon bra bok ikväll, och titta på the mentalist!

och Sebbe ska laga maten idag! JIPPIE! Kan det bli mycket bättre än så?

Kommentarer
Postat av: rasha

skickar lite fler bilder på santos till dig då ;) PUSS

2009-06-02 » 18:42:18 URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0