Dvärgpinscherträff!

Idag hade vi dvärgpincher träff. Vi var hela 11 hundar! Det var inte dåligt kan jag lova!

Ida & Christoffer med Aston och Patrick.
Linda & Christer med Daphne och valpen Fanny.
Sara & Christian med Kierson.
Boråsgänger med Viper.
Göteborggänger med Kajsa.
Törebodagänger Madde &Peter med Lotus och Tella.
Lidköpingsgänget med Fjodor.
Jag & Sebbe med Santos.


Mindes inte namnet på alla därför blev det lite stadsgäng! Vi hade superskoj, var ute på fältet och hundarna sprang som tokar. Eftersom det var så himla många nys så trodde jag nästan det skulle bli endel slagsmål. men icke. Dom skötte sig ypperliggt. Så det var superskoj!

jag glömde som vanligt kameran, och lägger ut bilder så snart jag tjuvat några från Linda & Sara!
DÅ SKA NI FÅ SE PÅ EN DRÖS MED PINNAR!♥

OCH vi hade tur med vädret! Solsken, nääästan lite för varmt tycker jag! Och hundarna fick bada i den lilla ån som gick igenom fältet. Kastade i hundarna så dom fick simma lite! Det tyckte dom var himla skönt.

Jag updaterar så snart jag kan med bilder!

Tack för en otroligt underbar dag allesammans.
Det får vi göra om snart.

-Linda & Christer, grill hos er då kanske?


Kommentarer
Postat av: Christer, Linda & Daphne , Fanny

Absolut får vi ha en grillträff hos oss



Vore super skoj. Vi skall börja kolla efter datum



Kramar från hela flocken

2009-06-15 » 12:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0