Dagen före.

Efter jobbet idag åkte jag hem, packade iordning min prins väska. Han ska bo borta över helgen!
( känns tungt att bara tänka på det )
Vi köpte wienerbröd med oss ut till Ida! Han ska bo hos Aston och Patrick, 2 st andra pinnar! Han kommer ha superskoj, bara jag som är fjantig ju!

Det vart en hel del bus på pojkarna, meddans vi satt och drack kaffe och snackade skit. trevligt att prata och att slippa stessa med att bara kasta in mitt hjärta! Skönare att ha lugn och ro när man ska göra det. SKÖNT DET!

tänkte ladda upp en film på Santos och Aston när dom kampar med en leksak, men youtube funkar ju inte!
Får ta det när jag kommer hem istället.. Tråkigt när man tänkt att dela med sig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0