Träningsvärk!

Fy sjuttan! Sicken träningsvärk. SÅÅÅ SKÖNT! Var otroligt underbart efter träningen igår. Dock hade jag ätit väldigt dåligt under dagen och även druckit dåligt så det svartnade endel hemma sedan, men jag slängde i mig ett glad O´boy! MUMS!
Hoppas älsklingen kan komma igång och träna med mig på gymmet frammöver. Skulle vara så skönt att ha med honom där som pepp! Sen behöver ju han träna och bygga lite muskler också! ;) kul att han och jag kan göra kanske detta ihop. Det är ju superskoj att träna ihop med sin partner! Så nu jäklar ska jag dra med honom dit. Så han inte bara tränar fotboll!

Och på tal om ingenting egentligen, Sebbe köpte sallad till mig igår på MAX, ( har man tränar vill man vara nyttig) Och jag kan säga att den var otroligt god. Jädrigt bra för att vara MAX! 5 tummar upp för den!

Nu jädrar ska det tränas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0