Regn & rusk!

Usch vilket tråkigt väder det är idag! Man blir ju deppig när det regnar så..
Har precis kommit hem efter en långpromenad med Santos, dock duggade det bara.

Och vet ni vad, vi höll på att bli uppätna av en stor hund. Kunde inte se vad det var för ras, men jag kan säga att den faktiskt var enorm. Troligtvis blandras, någonting med amerikansk bulldog (som för övrigt är jävldigt snygga) Alltså, värsta bjässen, super fin var han.
men iaf, jag och Santos kom och gick på cykelbanan då denna man såg oss gående så gick han bakom busskuren och snarade åt ordentligt och fixade ett stadigt grepp i handen. Kan han inte förstå själv att det inte gjorde saken bättre, JIPPIE, äntligen blire fajt och husse är med! Toppen grabben för övrigt. Sen iaf gick vi sakta men säkert förbi, märktes på Santos att han tyckte det var läskigt, han brukar inte bry sig så mycket, men han sjönk verkligen ihop, reste ragg och lade svansen mellan benen. Sen så började hunden dra iväg mot oss, killen halkar i gräset och bjässen drar iväg efter oss, med husse bak i kopplet. Vi gick på som vanligt då vi ändå var en bit bort, men jag vetti fan vad jag hade gjort om dom kommit bra närmre. Som tur var fick ju killen ordning på sin hund.

Man får ju alltid tanken, tänk om han inte kunde hållt emot? Tänk om han hade tappat greppet... Inte kul då alltså.



jaja, nu ska jag hoppa in i duschen, sedan bege mig till familjen H. Ska tydligen kolla på n¨ågon stuga av något slag! Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0