Midsommar!

Midsommar var toppen, ingen idé att försöka förklara för er i ord.
Bättre med bilder eller vad säger ni?

DAG 1.  (kväll)


In the car!



Fransson!



Ni har väl inte missat nya modet? Fiskehatt?


Kortspel, svart eller röd?



DAG 2.


Välkomstdrink, en dag sent dock! Men supergoood!


Skål


Santos och jag!



Mia, santos och Tubi

Ölvaktarn


Tubi


Underbara Rashii!


Midsommarmiddag!


Hääärlig bild!


Mums, fast minns inte riktigt smaken på denna ? vad kan det bero på?



Efter midsommar middagen!


Jag & Tubi!



Vems keps?

Härefter blev det inga fler bilder, jag har inget minna därefter!



DAG 3.




Soft morgon, killarna sitter dock redan öl.


Gänget


Rasha är en bra fotograf, denna bilden är sååå fin!


Lek med Santos i det fina vädret



TJOHOOOO!



öl


Jag!


Söta rasha



sebbe & tubi



SötMia!


Rashi och Sara


Bästa♥


Bea och Mia, fina tjejer!


Emil och Jag! Middag på Lanterna!


Skål.




Jag



Fina Rasha

Härefter åkte vi in till Oscars och festade till det lite, det var ju helt okej att gå ut nykter faktiskt..
Faktiskt helt okej!

Har nog säkert fler bilder efter denna kväll, får kika lite efter det så kanske det kommer flera!













Kommentarer
Postat av: rashi!

HAHAHA fyfan vad jag garva när du skrev att du inte hade något minne efter. det är alltid kul att garva åt det efteråt fast det kanske inte är så kul under kvällen ;:P

2009-07-14 » 17:58:05
Postat av: jenny

den randiga klänningen du har är så grymt snygg:)

2009-07-16 » 11:02:08 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0