Michael Jackson!

Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant. Har han verkligen lämnat oss? Tror vi det? tror ni det? Jag vet itne vad jag tror om allting..
Han var ju pressad något otroligt hårt, alla dessa konserter på så kort tid, mer än vad han hade kommit överrens om.. Hur kan man som människa göra så mot honom? Jag menar, han var ju inte helt frisk heller, hans kropp åt ju verkligen upp honom inifrån. Såå tragiskt!

Mord? Självmord? Vad hände egentligen? Det känns som att man vet alldeles förlite för att kunna tro någonting. Ibland tror jag att han blev mördad? Fast varför? För han ville? Näe, oftast tror jag att han faktiskt tog sitt liv.. Visst han älskade sina barn något otroligt. Men han hade ju en grym press från Sony, alla dessa skulder.. Och alla dessa konserter. Allstå, Michael Jackson, han var ju otroligt stor. Han hade ju såklart krav och press på sig att detta skulle bli den bästa turneringen i hela världs historien. Eller? kan han ha känt att det blev alldeles förmycket för honom? Att han egentligen inte skulle klara det..? han älskade ju sina barn som sagt väldigt mycket, men kan han ändå lämnat dom för att det var det lättaste men svåraste beslutet?

Alltså, om man ser det såhär. Så stor som han är i dagsläget, den uppmärksamheten han fått nu, som han egenligen skulle fått då han levde.. Det klart han tjänar en massa pengar på grund av sin död.. Tragiskt så är det ju såå. Men han slapp alla dessa konserter som han tros inte kunnat klara av, att ställa in och svika alla fans är nog svårare än att faktiskt försvinna. Han slapp skulderna, slapp och slapp, men det finns ju pengar att hämta idag för att bli av med det.. Att han faktiskt nu blev uppskattad för den stora stjärna han verkligen är! Det för först nu han får den uppmärkasamhet som han förtjänar! King of pop!

Jag ver inte själv vad jag tror, men ibland börjar man ju spekulera, och man tänker och diskuterar detta med vänner och bekanta. vad ska man tro? Man får ju i dagsläget egentligen inte veta speciellt mycket..

Vad tror ni? Och vad betydde han för er? Betydde han någonting?

Det har ju blivit endel lyssnandes på honom nu dessa dagar, och vi har funderat på varför vi egentligen inte lyssnat på honom mer? Kan ju tala om att min sambo är ju ett ganska stort fan. han gillade hans musik och danser. Och han kunde låterna ( som många andra också ) Han kunde dansa, och gjorde det faktiskt väldigt bra!

det finns så mycket tankar..

fortsättning följer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0