Långpromenad!

Efter jobbet idag drog jag och lillprinsen ut på långpromend! Blev verkligen en långpromenad, var ute i över 1 timma. Skönt faktiskt, dock fick jag lite skoskav, hade nog helt fel strumpor på mig!
Har kommit igång med promenaderna ordentligt. Det är verkligen skönt, hoppas jag kommer igång med löpingen igen också!

En annan rolig grej, tycker jag iaf. Är att jag nog minskat min magsäck endel. inte med mening, men blev inte så stora portioner när sebbe inte var hemma förra veckan. och jag äter små portioner oftare. det är ju toppenbra verkligen. såå ser fram emot hösten och vägning då kanske. Ingen ide att väga sig för ofta nu, och mäta. Bättre när man verkligen ser skillnad.

NU ska jag hoppa in i duschen! sen blir det soffan och tidigt i säng. Är dötrött verkligen.

Sköt om er allesammans!

Kommentarer
Postat av: malin

Joo förlåt men vi kände oss så förvirrade så vi lånade ditt.. hehe. Joo vi ska fixa egen tränare men hanna ska köpa gymkort nu i juli. Joo vi får träna när du vill har tänkt att komma igång nu igen.

puss

2009-07-22 » 13:28:11 URL: http://onedayinparadise.blogg.se/
Postat av: Mia

Du har så rätt, alla borde få känna det någon gång!



Saknat dig, längesedan vi träffades här i cyberrymden! Kram på dig!

2009-07-22 » 17:23:45 URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0