Gud så dålig bloggare jag är..

.. usch jag skäms över migsjälv! Blä på mig som bloggar så dåligt. Inget vidare. Men har ingen motivation längre, hatar allt just nu! ingenting som känns bra längre. jo, nu ska vi inte dra allt över en kant iofs.

är ju såklart väldigt glad över att jag skaffat mig otroliga mål i mitt liv, och jag vet verkligen vad jag vill och hur det ska gå till, många fina delmål!

För det första ska jag sälja bilen. Någon som vet någon som vill köpa bil?
Den är servad, besiktigad ( stavas det så ) Skattad, och inte nog med det, den har gått knappt över 6000 mil ! En riktig pärla.
Hojta till om ni vet ngn som vill köpa bil!


Numera har jag ändrat mina matvanor, jag äter oftare och små portioner. Förut kunde jag väl äta ungefär 2 ggr på en dag, och det funkade lixom. men näe, bättre att äta lite oftare. Så hoppas det kan hålla i sig nu bara.
VART HAR ALL MOTIVATION TAGIT VÄGEN EGENTLIGEN?

Sen måste jag ta tag i att kolla min syn, får grymt ont i ögonen och ser "suddigt" när jag sitter vid datorn. Alltså, jobbar ju md dator så sitter ju framför en hela dagarna. Provade Lollos glasisar idag och jag sååååg mycket bättre på långt håll då faktiskt. Ska ta tag i det, kasnke kan det vara en anledning till att man är så förbannat trött? någon som känner igen det?

Nu ska jag snart svira om till träningskläder (myskläder) Och småträna med santos lite härhemma. Lite agility nybörjar grejor tänker jag! Det tycker han är roligt, och jag med! sen blir det att slänga sig framför tv. Så man får stänga ögonen en stund!!




En annan grej som kom ur ingenting, jag tog en ny bild idag! Så ni kan se hur man sakta stigit i vikt! Attans också!




vart tog solbrännan vägen egentligen? :S

Kommentarer
Postat av: lina

Sara : du är jättefin bara så du vet=) men man själv är ju aldrig nöjd med sig själv ,, Bra att du har mål iallafall o ta enn dag itaget;)



kram

2009-07-22 » 19:08:36 URL: http://liiiwa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja energin ang träning är verkligen som bortblåst!!!Jag ser inte alls att du har gått upp...lika fin som alltid..Puss

2009-07-22 » 22:06:42
Postat av: Malin

ja det är riktigt skönt att komma igång igen med bloggande=9 Joo det kan vi göra. När slutar du jag ska träffa en kompis vid 7 tiden på kvällen men vi kan träna innan det eller? så kan du visa ditt schema exakt med.. hehe så kan jag låna dte fler gånger.. hahaha nääe ska väl fixa ett eget.

skicka sms imorn när du slutar.

2009-07-22 » 22:25:07 URL: http://onedayinparadise.blogg.se/
Postat av: Mia

Du kan ju behöva ha terminalglasögon som de kallas, alltså när du jobbar vid datorn och ibland kanske när du läser eller så. Låter som jag hade tidigare, ansträngde ögonen väldigt vid datorn och har nu två par glasögon, ett par till vardagslivet och ett par när jag sitter och jobbar vid datorn och läser. Värt att kolla tycker jag!



Vi har blandat hemmaliv med semester i Grekland, kom hem förra onsdagen, och jobbar nu men ska vara lediga igen snart. London och besök hos Leslies släktingar står på tapeten till nästkommande helg, faktiskt torsdag till måndag nästa vecka - längtar.



Börjat på vårt staketbygge också, så Freddan kan springa fritt och inte få oväntat besök på tomten. Stomme klar och en bit på väg med de upprättgående bitarna.

2009-07-23 » 07:49:56 URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0