GRANNFEJDEN!, IGEN.

japp, då har precis grannen tittat förbi ( grannen under ) och tog ut Sebbe i trappan, och jag for ut som en jävla galning efter. Hon anklagar oss för att natten till idag 01,30 skall vi ha föst omkring någonting i lägenheten (möblerat om tydligen), vi har inte möblerat om sedan vi flyttade in hit sa jag till henne. och på nätterna sover vi!
( vi har inte ens vågat ha inflyttnignsfest liksom, HALLÅ? )

som ni kanske förstår så sov vi vid den tiden. OCH VARFÖR KOMMA DAGEN EFTER! och anklaga för någonting som inet ens kom ifrån våran lägenhet!!


Vi hade en jädra diskussion ,
och jag sa att hon fan inte ska anklaga oss för att föra väsen, när vi lever ett vanligt jävla vardagsliv. Och att vi ikväll titttade på film! Varför ringa på dörren 22,30 och diskutera en sådan sak. Vi kunde lika gärna sovit liksom! TOKTANT!

Men ååååh, jag tror inte ni kan förstå hur arg jag är nu! Och vad jag sa emot henne! Jag va såååå nära att säga att hon lika gärna kunde flytta ut till ett hus på landet med inga grannar som hon kunde störa sig på!


Nu ska jag däremot sova! GODNATT!


Kommentarer
Postat av: jenny

men gud, finns människor till allt! stör man sig så himla mkt på ljud ska man inte bo i en lägenhet, eller så tycker hon de är kul att anklaga ungdomar för allt som stör henne.

2009-07-27 » 12:36:59 URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

hej! ja det sliter ganska mycket på håret tyvärr

2009-07-27 » 14:07:20 URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0