Fredagen med lite f.

Fredagen med liten f.. Har ju faktiskt inte längtat efter denna fredagen, knasigt.. kanske kan bero på att jag ska sova ensam inatt (?)




Lunch nu iaf, sitter och äter lite hasselnötter.. Fantastiskt gott! Har varit på stan en sväng och kikat. Är så shopping sugen, men hittar inget i denna stad. Endast på internet, skall man beställa eller skall man spara?

vad tycker ni?


Ikväll åker älskling till göteborg, skall kolla på U2. Man är ju lite sugen själv, men ska det regna såhär kan det ju kvitta. Onödigt att bli sjuk för en konsert! HAHA bara liiiite grön av avundsjuka... Jag ser nog fasiken svart!

Näe, nu ska jag äta vidare på mina hasselnötter och dicka en kopp kaffe.

vad ska ni göra ikväll?

själv blir det gymmet, sedan träffa Caroline en sväng om hon inte glömt det! (?)

Pussipussnuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0