Dålig bloggare..

Jag har blivit en förbannat dålig bloggare, kan man lugnt säga. men nu funkade internet helt plötsligt. Så jag tänke jag kastar in ett blogginlägg lite snabbt..

Som sagt jag har semester, och det har varit toppen väder, vi har badat och bara haft det underbart.
Idag fyller älskade syster 24 år, GRATTIS till henne.  & imorgon fyller älskling år! GRATTIS till underbara sambo..

Midsommar, kunde inte bli bättre, eller lite kanske. Går in djupare på det då bilder finns!
Och första semester veckan, TOPPEN. Träffat en hel del gamla kompisar, som Caroline, Agneta och Sara! UNDERBART!♥


Imorgon åker vi iväg till värmland, Kil. Skall på kennelträff. Därefter åker vi raka vägen ner till varberg för att vara där en vecka, min sista semestervecka! Så kan kan lova att det kommer ske fler updateringa därefter! För då har nog datorn börjat funka, och jag har fått mina bilder från midsommar.

Längta ni lite iaf?

Näe, nu ska jag ge mig ut med Prinsen, sen iväg på två kalas på kvällen..
vad ska man ha på sig tro? Någon utav dom nya klännignarna? humm, vi satsar nog på den sötare varianten idag..

Ha en trevlig vecka om vi inte hinner höras imorgon!
PUSSSS


Påväg till Varberg! Midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0