Dagen,



Tillbaka på jobbet, gud vad jag trivs med mina jobbar kompisar, dom är TOPPEN. Vi kunde inte vara ett bättre gäng! fruktansvärt att jag inte kunde vara med på After Worken i fredags, mådde bara så dåligt. Känner mig som en jävla svikare. Men, det lär hända fler gånger!





Trotts detta är det något som känns så fel i kroppen. Den är inte som den ska. Mår verkligen dåligt. Känner mig så otillräcklig, och är bara ständigt ledsen och deppig.
Jag är otroligt glad att jag har Sebastian. Han stöttar mig och finns alltid när jag behöver honom. Finns ingen finare människa än han!

Känner bara att jag inte gör något bra, känns som att ingenting jag gör är tillräckligt bra. Känns som att det aldrig är någon som är nöjd, och känns som att det mesta går utför?




Längtar efter våra lägenhet, och jag längtar massor efter RASHA. Saknar henne så fruktansvärt mycket. Men hon gör nytta i Colombia och kommer snart hem! Ska bli så roligt att träffa henne igen. Hon får dagarna att gå, och hon är så fruktansvärt lik mig. Skönt att ha någon som förstår det mesta, som är likadan själv! Är så glad att hon finns.




Åh jag är så sugen på att shoppa loss lite. Det får en ju att må bättre, lite nya kläder så man känner sig fräsch, då mår man iaf bra för stunden. Men eftersom det är dags för flytt så blir det inget med det! Och sen ska det ju sparas pengar inför semestern till sommaren! Det är ju inte billigt att resa.
Och det är nu två veckor kvar tills vi firar 2 år också, och jag måste ju köpa något fint till mannen. Och då blir det ju endel pengar som går till det också!

Allting med Sebbe går ju bara framåt, och det känns skönt. Kan inte bärga mig tills han kommer och lägger sig hos mig i sängen ikväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0