Fullspäckad.



Helgen går  så fruktansvärt fort, speciellt om man har mycket att göra. Lördagen började med privatträning för Mårten, trotts det hemska vädret stod vi ut en timma. Och vi lärde oss en hel del faktiskt! Sedan bjöd han på fika, kaffe & kärleksmums. SÅ JAG UNNADE MIG DET! Hans dotter kom med en varelse, jag höll på att dö. En ÖDLA, tur att hon hade den innanför tröjan annars hade jag nog svimmat. Men det slutade med att jag faktiskt klappade honom, och även taggarna, som var supermjuka. Det var en riktigt trevlig kille dendär ödlan!

Dagen fortsatte med ett par timmar hos Reidun med ett annorlunda resultat. Självklart nöjd, men man ska vänja sig och jag ska känna lite på det. Så vi får se, kanske blir ett snabb besök i veckan igen.

Därefter, raka vägen hem, svira om och kasta in vovsingen till min lillebror som är helt toppen. Sen iväg på kalas hos Familjen Hellberg. Där bjöds det på SÅÅÅÅ FÖRBANNAT GOD MAT! Men det är iofs inget ovanligt.
Kvällen tickade på och polisen kom med blåljus, humm, vad händer nu? JO, den 70+ åriga grannen är förföljd av polisen, och inte fan stannar han. Han åker sakta men säkert varv efter varv runt kvarteret. Efter en stund slutar det med att det är TVÅ poliser efter honom, och sen kom mannen aldrig tillbaka i bilen. Nyfiken som man är, och övriga i familjen H så stod vi som hökar i fönstret och skrattade och undrade vad mannen kunnat gjort?!

Kalaset gick mot slutet och jag packade in migsjälv i bilen, skulle nämligen få besök av fröken Johanna. Så jag tog en sväng med Santos, diskade. Och sen kom den underbara damen. Vi tittade på "PÅ SMÄLLEN" och den filmen kan man nog aldrig se för många gånger. Så det blev endel bebisprat. Man blir ju fasiken skraj när man ser hur det kan gå. Haha. Det var en härlig och lugn kväll, precis vad jag behövde eftersom jag mådde så förbaskat dåligt. Har så förbannat ont.

Slutade med att jag la mig, efter ett långt samtal med KSS. Och ett antal alvedon och ipren mot smärtan.




Kunde inte sovit sämre den natten, dels utan mig underbara Seb, men även för att jag hade så ont. Morgonen började med ett glas vatten och alvedon. Sedan slängde jag i mig en tallrik kräm, och därefter iväg på dvärgpinscherträff.
Skulle äntligen igen träffa det underbara gänget och hundarna. Vi åkte någonstans, fråga mig inte var, men iaf mellan skövde och skara någonstans. Vi var på långpromenad och hundarna fick busa och springa av sig. Det var lerigt och isigt. Men inget stoppar oss, och defenitivt inte hundarna.

Santos skaffade sig idag en ny pojkvän, PK:n Lotus, han var nykastrerad och doftade ljuvligt! Han fjäskade för fullt för honom. Trotts att det fanns två ursnygga dp tikar. Men ikke sa nikke, min vovsing är nog lagd  åt det andra hållet! :)

Efter ett par vurpor och fika bar vi iväg hem. Slutade med att både jag & lillisen somnade. Skönt!



Efter en stund, kom min karl, Sebbe! Var underbart då vi knappt setts denna veckan. Och längtan tills nästa vecka går inte att beskriva i ord. Men tiden på jobbet brukar gå fort så snart är det nog fredag!

Nu blir det lite promenad med lillkillen S, sen ska vi hämta husse och handla lite rödbetsallad. Vi ska göra köttbullemacka ikväll. Blev riktigt sugen på det idag!




Imorgon är det en ny dag, nya tag och en ny underbar vecka!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0