En dag kvar.



EN DAG NÄRMRE FREDAG! - Blir tokig här snart. Ska bli såååå otroligt roligt!



Pratade med min kära far idag, han ringde mig 7:20. Trevligt att prata med pappsingen lite. Ska nog åka hem til honom imorgon kväll en sväng och kika på deras nyrenoverade sovrum! Och träffa vovvsingarna så Santos kan få följa med och träffa tjejerna därute. Då blir han nog glad.

På tal om Santos och brudar, han träffade Happy igår, och hon löpte. Ojojoj vad intressanto hon var då, då var det en hel del fjäsk. Men det är bra, för han har varit lite tjurig mot henne nu, så det är skönt att han börjar vända nu! Ska ses ikväll igen förmodligen. Så han får bra minnen utav henne. ;)



Eftersom mitt nya liv startat nu, med träning och kost så har jag nu bestämt mig att köpa ett toppen träningstredskap!
updaterar mer om den när jag fått de och provat den! Ska bli så skönt att få hem den och komma igång med den svåra träningen! Är taggad och det ska bli så förbaskat roligt att få hem dendär maskinen! wiiiiihoooo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0