SUPER MOTIVERAD



Vad är det första som händer när man kommer till jobbet? Man blir ännu mer taggad till att träna ordentligt nu! Speciellt när MALIN är hyper motiverad! Hoppas dock att det kommer lösa sig med Santos där bara, han blir ju själv mer nu när vi flyttar till stan, såå träningen kommer iaf funka bra de veckorna som vi slutar tidigare!
Är såå motiverad och det ska bli såå förbaskat skoj! Ännu bättre om Malin nu blir instruktör. Hoppas hon får SENA PASS!

Min dag kommer i princip se ut såhär :

- 1 Timmes morgonpromenad med Santos
- Ordentlig promenad på min lunch med Santos
- TRÄNING MED MALIN ( De dagar jag inte gör det, blir det LÅÅÅÅNG POWERWALK med Santos )

DET SKA BLI SÅÅ FÖRBASKAT ROOLIGT OCH JAG ÄR SÅ MOTIVERAD.
Nu ska drömviken uppnås, och även få en mer tränad kropp.

ADJÖ FETT, VÄLKOMMEN MUSKLER.


Kommentarer
Postat av: Sofia - FOTOBLOGG

Hejsan!

Kikar in för att önska dig en härlig dag :D

Kram, Sofia

P.s. Rösta gärna på mina bilder. Mer information hittar du på bloggen.



2009-01-30 » 09:47:15 URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ÄLSKA TRÄNING!

ha en fupserfredag :)

2009-01-30 » 09:49:57 URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: rasha

shit vad härligt det låter : Djag tror jag gick en mil om dagen i colombia totalt. man mår så jäkla mycket bättre!!!

2009-02-03 » 15:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0