Nyckel till friheten


På lunchen var jag iväg och hämtade nyckeln till VÅRAN LÄGENHET. Tog mig en snabbtitt på lägenheten nu efter renoveringen, och det var över mina förväntningar! Shit den blev verkligen bra och jag känner mig nöjd med den, hoppas att Sebastian känner detsamma och gillar den. Han har faktiskt inte ens sett den! Men han litade blint på mig, känns ju bra det också, att han la över det ansvaret på mig!
 


Seb var nu under rasten och hämtade en nyckel till lägenheten, skulle åka och lämna våran nya soffa och köksbort från EM där. Känns ju toppen, målet är att allting ska vara klart på SÖNDAG så vi bara kan koppla av den dagen!
Livet går åt rätt håll igen. Men trotts detta har mitt humör inte varit på topp. Och jag ber om ursäkt om någon tagit illa vid sig om jag sagt eller gjort något olämpligt. Trotts allt underbart som händer känns det ibland som att jag inte orkar mer och då brister det. Men ska få ordning på den delen i mitt liv, man kan inte leva så, och verkligen inte när man ska bli sambo. Då är det mer allvar och man kan itne tjura för småsaker som man såklart gjort nu.
Ska bli en bättre person, ska jobba på det iaf!



Nu är det inte långt kvar på jobbet och då ska jag och Malin åka raka vägen till gymmet och fixa lite med gymkortet. Så när man väl har det i handen kan man ju verkligen börja påriktigt. SKA BLI SÅ SKOJ!

Ny lägenhet, med min underbara man!
Ny kropp, nytt liv!



Kommentarer
Postat av: Eve

Hej :) visste inte att du hade blogg ;) Kul! :D

2009-01-30 » 18:37:25 URL: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0