MALIN!


Jag och Malin har idag bestämt oss för att vi ska börja träna påriktigt! Och det är jag så glad över, hon är likadan som jag och jag vet att hon inte kommer att sluta! Och vi kommer släpa med varandra till gymmet om det skulle vara så.

Och vi har gjort ett schema! Malin, jag hoppas för gudarna att du inte ger upp nu! Vi ska bli fitnessbrudar för sjuttan!
På Måndag bär det av på promenad till gymmet och fixa gymkort. Här går det verkligen undan! Så det blir en långpromenad med Santos där på Måndag! Och enn +, vi BOR FAKTISKT GRANNAR JAG OCH MALIN!

KAN DET BLI BÄTTRE?
-
Malin, taaack för att du finns min underbara vän!



Kommentarer
Postat av: Malin

Åhhhhh summan. Du är bäst nu jävlar kommer det hända grejor så det rycker om det.

Malin och Sara snyggaste och fitest brudarna i stan=)

2009-01-29 » 15:35:03 URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0