Hälsa


Äntligen, äntligen och åter igen äntligen.
Livet börjar äntligen ta form, iaf till viss del. Lusten för träning och hälsasam kost är tillbaka. Efter nyår bestämde jag mif för att uppnå min drömvikt. Och jag är på god väg, hoppas jag.

Visste inte att man kunde må så bra utan att drick den förbaskade jävla COCA-COLAN. Men shit vad mycket bättre man mår utan den skiten. Och även all annan jävla skit man åt och drack.
Nya livet har börjat och jag mår så bra utan denhär skitmaten man tidigare ätit. Nu lever vi på knäckebröd, och fy fasiken vad gott det är! Det funkar lika bra till lunch som till mellanmål. Är så glad att aldrig känna att jag är hungrig, och jag blir mätt utav inget. Känns toppen!

Och nu när vi flyttar hoppas jag, och vet att även Seb vill detta. Att vi ska köpa en crosstrainer, hantlar och skivstång. Seb är väl inte mycket för crosstrainern men hantlarna har han inte sagt nej till! Wihooo.

Det som är det bästa, innan jobbet när vui flyttat till stan, kommer det varje dag bli 1 timmas promenad innan jobbet, så det blir till att gå upp förbaskat tidigt. Jag ser fram emot mitt nya liv.

Efter jobbet blir det lååååångpromenad med hunden, ska bli så skönt!


Länge leve knäckebrödet och melonen! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0