VC


Två dagar man tillbringat på vårdcentralen! Toppen kul, eller kanske inte. Sak samma, dom tog en hisklig massa prover, och var även inne idga som sagt och tog ytterliggare prover. Hoppas fasiken dom får fram något snart. Såhär kan man bara inte ha det.



Efter kissrunda med Prinsen så träffade jag på en granne, som bor mitt emot kan man väl säga. Hon var mycket trevlig att slänga några ord med, och hon tyckte korven var en fin och duktig hund. Hon tyckte att vår lägenhet var fräsch! Hon hade tydligen sett den innan vi flyttade in! Tjihoo, så kan det va. Alltid kul att höra att man bor fräscht!

Nu ska jag slänga mig på soffan, känner att huvudet inte klarar av detta mera. Måste bara säga att min sambo är otroligt underbar!

vi hörs!

Kommentarer
Postat av: jenny

jobbigt att inte veta vad de är, hade problem med magen hela hösten o fick aldirg nåt svar varför direkt. :( då ses vi säkert där snart:)

2009-02-27 » 12:59:53 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0