Utställning!


Hittade en bilder från förra året på min och Prinsens andra hundutställning. Var senast i november jag ställde ut Santos, men nu är man lite sugen på det igen, och vi tränar honom varje dag på att "stå". Han sköter sig ypperligt!

Nu letar jag dock efter en inofficiell utställning bara för att komma igång igen och träna lite. Då det inte är allvar, med tanke på att det var braaa länge sedan.

Någon som vet någon inofficiell utsällning snart?
Säg gärna till, vill väldigt gärna börja igen, träffa allt härligt dvärgpinscher folk. Alla dessa underbara stunderna på utställningen, allt man kan shoppa till hunden. Det är mysigt, och jag saknar det! Vi måste börja igen.

 
Dessa bilder är på Boxarkullen, två utan Santos bröder var även med på utställnnigen, detta i Töreboda!
www.andeless.se






Kommentarer
Postat av: Eve

Sbk har i maj vet jag, är ju iofs ett tag kvar.. :)

2009-02-04 » 16:15:27 URL: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0