Härliga måndag

Vår 2 årsdag firades inte på något speciellt vis överhuvudtaget. Eftersom vi hade en sån trevlig alla hjärtans dag så tog vi det mest lugnt denna dag, lagade lite Cannelloni och myste! Vi köpte inget direkt till varandra eftersom vi hellst vill lägga pengarna på våran lägenhet nu, så vi kan få den ordentligt hemmatrevlig! Det är prio ett nu iaf!



Måndagen var första gången Prinsen var hemma en hel dag själv, jag åkte hem på lunchen och var ute med honom, därefter hade vi lite träning hemma för att trötta ut huvudet lite tills jag åkte iväg till jobbet igen. Kan säga att det var bra kallt att cykla iaf. Men trevligt att träffa lillkillen en stund mitt på dagen, och bara koppla bort jobbet en stund.
Han klarade detta galant och vart inte det minsta nervör för att jag skulle gå igen! JIPPIE, skönt att veta att han klarar sig utan matte och husse.

Efter jobbet gick jag iväg för att köpa en ny jacka som jag lagt undan, skitsnygg tycker jag. Kommer bilder såfort vi fått ordning på dator, bredband och kameran. Så jag lääängtar som sjuttan till våren nu! Älskar våren.

När jag kom hem, svirade jag om till träningskläder, slängde på Santos kopplet och drog iväg ut och sprang! Det var skönt, och faktiskt inte det minsta jobbigt. Santos gillade det också, fast han blev nog nästan tröttare än mig. ( tror jag ja )

Kollade på Lipstick jungle! Åh det är det absolut bästa program som finns, och säg inte att ni INTE är beroende! Det programet är ju ta mig fan som en drog!


Kommentarer
Postat av: Mia

Nä nä inte beroendeframkallande alls den serien (säger att jag inte ska ... går sådär kan jag ju säga)! Mysigt med firadagar sådär!

2009-02-17 » 10:40:35 URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: jenny

jag skulle vilja se bilder på eran lägenhet snart faktiskt:) PUSS

2009-02-17 » 10:58:11 URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: bettina

Jag har boken ;) lika bra den.. :)

2009-11-20 » 22:19:47 URL: http://bettinapetramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0