PATETISK PERSON.


Jag tror jag är den hemskaste personen jag känner. Jag är inte stolt över den personen jag är! Jag känner inte migsjälv längre, och huvudet bara snurrar. Jag vill inte vara den personen jag är. Det måste ske en förbättring. Varför kan jag inte bara vara den person jag vill vara? Som jag HAR varit?
Måste få ordning på mitt förbaskade liv, trodde att allt var uppordnat nu när sambo livet startade. Men allt har bara blivit värre!
SKA DET VARA SÅHÄR?

Har jag blivit en patetisk person? VAD HAR HÄNT! En ändring SKA ske.

Rasha & Caroline - Tänker på er!♥

Kommentarer
Postat av: Fia

Heej

Ja så bra. Ja han e en liten prins o idag blir de vaccinering, de ska bli intressant men de e nog ingen fara, Maja är nog mer rädd än Tyson för vetrinärer och bilåkandet ;)



Ja men jag kan oftast mån-tis efter 16 o sen ons och tors e jag oftast ledig o sen jobbar jag fredag, lördag o söndag så lättast e kanske en ons eller torsdag ;) Fast inte nästa vecka för då jobbar jag hela veckan :S Men veckan efter de kanske?



O inte vara deppig gumman, du är verkligen ingen hemsk person, inte de allra minsta. Visst finns de saker i de förflutna som man inte är stolt över men nu har du Sebbe och Santos och du verkar ha de kanonbra :)

Kraam

2009-02-12 » 11:41:40 URL: http://svung.blogg.se/
Postat av: Jennie



Ja men precis, blanda inte protein och kolhydrater.

Inget kött och tex ris, pasta tillsammans.

Ut ät, som jag gjorde tex idag, en stor potionsallad ( du kan ha fetaost osv i ) ihop med 3 hemmagjorda pannbiffar :-) Mums.

Se tips om mat under samma kategori!



Han heter Xero ( uttalas zero ) och jag minns inte vart han är köpt, kan ta reda på det.

Bor gör de i Göteborg ( mitt ex alltså )



Hmm, inte för att jag har med det att göra, men kunde inte låta bli att bry mig.

Men varför mår du dåligt?



Kram

2009-02-12 » 12:52:37 URL: http://egosidan.blogg.
Postat av: Eve

Herrgården på östermalm

2009-02-12 » 13:13:36 URL: http://evelinatapper.blogg.se/
Postat av: Rasha

Vad har hänt gumman? jag förstår ingenting :S

2009-02-12 » 14:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0