Livet på rosa moln.



Igår när jag kom hem från jobbet var det full rulle hemma, fullt hus helt enkelt. Sebbe hade bjudit hem killarna på Semla och kaffe. Och jag kan säga dessa män kan ju för sjuttan knappt koka kaffe. Inget kaffe filter, på TOK FÖRMYCKET kaffe, och sen full fräs bara. Det slutade med att det var kaffe på hela bänken och golvet. Tur att Tobbe och Seb kan städa iaf! Haha.

Santos hade verkligen superskoj tillsammans med gänget, han sprang och hämtade den illrosa grisen och sprang som en tok mot dom. Dock var två av killarna lite smått rädda för honom, vilket jag inte kan förstå, Prinsen som är så snäll! Och såklart det blir "jakt" när dom springer iväg, med grisen i handen. SUPERKUL tycker ju Santos. 
 
Jag lämnade gänget och drog iväg och tränade med Malin. Det var skönt att göra något annorlunda, och jag kan lova, det blir bra mycket träning framöver. Det är ju så förbaskat roligt!





När vi åkte hem så drog jag och Seb till Maxi, tänkte handla lite käk, men eftersom jag var lagom svettig och go, och klockan var rätt mycket handlade vi bara det nödvändigaste. Mat till imorgon, och det blev gräddstuvad pyttipanna. Känns verkligen nyttigt nu efter träning, men vad sjuttan ska man göra när det inte alltid finns tid.
Och eftersom man ändå hade träningskläder på sig så tog jag Santos på kvällspromenad, från Maxi och hem. Gick hyffsat fort faktiskt.

Väl hemma var det städat och snyggt, Seb hade dammsugit med vår dunder dammsugare och det var fräscht därhemma, inte märkte man att det varit semelkalas! lagade iordning maten för imorgon och sedan hoppade jag in i duschen, därefter kikade vi på en mycket g a m m a l  Beck film. Men jag halvsov mer eller mindre i Sebbes knä. ( Mycket skönt det också ) 

Sebastian berättade för mig att han älskade att vara sambo, VÅRT PLACE.
-Jag mår så fruktansvärt bra i hjärtat nu! Livet har tagit en sån underbar vändning.
Och det blir bara bättre och bättre.





Många tror att när man blir sambo kommer det börja knaka i fogarna, och bara gå utför. Det gör det för många, men även raka motsatsen också. Och här har det blivit ännu bättre! Kärleken mellan oss är så otroligt annorlunda, bara så underbar. Visst, det var den innan också, men inte alls på detta sättet!

Kan inte annat än att le när jag tänker på honom.





T R Ä N I N G , igår var första dagen på träningen. Fy fasiken vilket roligt pass, och man känner ju att man faktiskt inte har tränat så förbaskat mycket tidigare. Men det är underbart att känna av träningsvärk i armarna, då vet man att man faktiskt kämpat!

Gick upp med älsk tidigt på morgonen, och drog ut på morgon promenad med Santos. Härligt det. Ska nog börja göra det varje morgon, MEN gå upp ännu tidigare så vi kan gå ännu längre. Dock var det lite jobbigare att få upp Santos på morgonen och jag fick släpa med honom ut på promenad! Men när vi väl gått i fem minuter stretade han inte emot så farligt mycket. Så han vänjer sig nog med att gå upp tidigt en vacker dag han också.



Kommentarer
Postat av: Eve

Känner igen det där med tidiga morgon promenader ;) släpar henne rent ut sagt dom första minuterna :D

2009-02-04 » 10:44:32 URL: http://evelinatapper.blogg.se/
Postat av: rasha

vad underbart att du är lycklig gumman :D allt löser sig tillslut :)

2009-02-04 » 12:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0