Träningsvärk.


Idag mår jag inte det minsta bra, jag har såå jävla ont i mina ögon så det är inte klokt. Mår bara allmänt illa, ont i halsen och även i näsan precis vid ögonen. ( hänger ni med på vad jag menar ? ) Känns förjäävligt! Och som grädde på moset, SÅN FÖRBANNAD TRÄNINGSVÄRK! Helt otroligt vad det passet tog!

Vi var på Skivstång & Kondition igår, ruskigt bra pass, och instruktörerna var grymma! Vi tog ut oss något fruktansvärt, så man var ju som spagetti när man kom hem! Men det kändes skönt.

Jag tror jag vet anledningen till att jag känner mig som jag gör idag, jag kom hem, svettig och sådan, och tog ut min lilla prins på en promenad. Humm, konstigt att man mår piss, man var svettig och blev ju iskall! Jag är korkad.
Idag blir det iaf ingen träning, dels för träningsvärken och dels för hur jädrans dåligt jag mår. Man vill ju inte åka på någon förkylning eller liknande nu när man har nytt jobb och kommit igång med träningen!



På Söndag börjar min och Prinsens lydnadskurs, ska bli väldigt roligt och lärorikt!
Vi behöver den träningen nu. Måste gå fler kurser oftare.


( Min grabb när han var 7 månader gammal )

Kommentarer
Postat av: lina

sötis=D

2009-02-10 » 10:50:29
Postat av: RAsha

Oj sara ta inte ut dig för mycket bara! Då blir det motsatt effekt. vila är precis lika vitigt som själva tränigen :) gött att du har kommit igåns så bra., känner mig inspirerad ;)

2009-02-10 » 17:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0