Myskväll,


Hmm, kan säga att man inte var på världens bästa pass igår, Aerobicen var helt katastrof! Mer än hälften av alla tjejer som var med var helt nya. Vi virrade runt som yra hönor. Och kan säga att det inte var det lättaste passet, tjejen som höll i det gick så jädrans fort fram, och körde jädrigt avancerat. Och visade inte direkt heller HUR stegen skulle vara, det vart rätt krångligt och hade man sett oss hade man garanterat fått sig ett gott skratt! 




Dagen med stor D , ÄNTLIGEN FREDAG! Och massa, massa,massa snö! Det är så otroligt underbart. Finns inget bättre denna årstiden, när det är massa snö! För då blir det även bra mycket enklare att ta med Santos ut, han gillar ju snö! Man slipper även bli pissesur om fötterna om det är massa nysnö! Och det är så MYSIGT! Ska ta med mig älsklingen ut ikväll på långpromenad runt om i stan, sedan ut och käka middag tillsammans. Var ett tag sedan vi gjorde något sådant, kan behövas nu när det varit fullt upp med flytt. Sedan kolla på en gammal, gammal Beck film. Det är mysigt! -Vi gillar BECK.
Längtar så tills ikväll, då blir det massa mys! Så underbart härligt. Saknar min underbara sambo, och vår lilla Prins.
( Bara några timmar kvar tills det är kväll. )





Kommentarer
Postat av: Fia

Ååå de e så skönt med en ledig fredag, jag e också ledig idag men sen blir de jobb 3 fredagar som kommer :(

2009-02-06 » 10:28:50 URL: http://svung.blogg.se/
Postat av: Eve

Duuuuu, jag gick på det också en gång! tror det är samma brud, hon blev skitarga på oss när vi inte kunde... helt sjukt! har man aldrig varit på ett areorbic pass förr så kanske hon kan ta det lite lugnare när vi säger att det är svårt!! Blev så arg då så jag vägrar gåååå igen :P hahaha

2009-02-06 » 15:56:14 URL: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0