INTERNET!


Först och främst, VI FICK INTERNET HEMMA IDAG! Jiiippiiie!



I fredags hade vi myskväll jag & babe, jag mådde dock otroligt dåligt, huvudet höll på att exploderna och magen mådde inget vidare. Jobbigt såntdär!

La mig rätt tidigt fast det var fredag, men mår man som jag mådde är livet fan inte värt mycket!


På lördagen, åkte jag, Seb, Santos, Knutas och Tubi till Billingehus för lite kaffe och promenad! Blev en riktigt mysig förmiddag!
Sedan kom min syster och hämtade mig, skulle iväg och fota våra Prinsar. Vi plockade upp Rasha på resecentrum och sedan åkte vi iväg till skjutfältet. Tog stoooora bilen upp för världens kulle ( man kan kalla det miniberg också ). Kan säga att man inte skall åka med bil där iaf.

Släppte killarna och det gick ju såklart kalasbra, iaf med Shino och santos. Dom busade och rasha lyckades ta måånga fina bilder på dom. Roligt som sjuttan!
Läggs upp såfort hon skickat dom till mig! LÄÄNGTAR. Hoppas det går fortare än förra gången (?) ( Rasha, ta det lite som en pik ) hihi.

Sen blev det kaffe hemma hos mig, sedan när syster åkte hem lagade vi lite lätt med mat, och sedan satt vi och pratade i vardagsrummet. MYSIGT! Skönt att få prata med en sån toppentjej! ♥

Kvällen tillbringade jag tillsammans med min underbara man!
Vi tittade på melodifestivalen, och därefter på någon halvbra film ( vad jag minns ) (?)





På söndagen åt vi dundergod mat hemma hos familjen Hellberg!
Alltid gott att få någon annansmat.

Hade kurs med lillkillen på eftermiddagen, och det gick superbra! Han sköter sig så bra, man blir så stolt över honom. Framsteg varje gång! Wohoo.

Kvällen tillbringades med älsk och McTubi. Vi gjorde varma mackor. Sen la jag mig vid 22.00, mådde som vanligt, pissdåligt.



Dagen idag har varit dålig, jag fick ringa KS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter inget vidare med Kss!

Krya på dig!!!

2009-02-24 » 16:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0