,


Dagen till ära, idag blir det Träning med stor T, fyy fasiken vad roligt. Längtat hela natten, drömt om träning och allt möjligt roligt! Så hoppas dagen går fort, klockan 19.00 börjar Aerobicsen. Åh extra roligt ska det bli, eftersom jag igår köpte nya träningsbygor från Adidas. Dom var underbart sköna, och satt som korvaskin. Slimmat och härligt! Efter träning mår man så förbaskat bra. Då känner man att man verkligen gjort någonting för sigsjälv. Och träningsvärk är ännu bättre, då känner man att man verkligen kämpat och stått i, trotts stretching! ( hur det nu stavas )
Hela dagen igår kände jag av det i armar och magen, skönt att känna att armarna är igång igen. Det är något jag ALLTID varit dålig på att träna. Men nuså, ska det byggas muskler så ska det. Och då får man ligga i och kämpa.

Hade idag tänkt mig att gå upp när min kära sambo vaknade, men det slutade med att jag totaldäckade igen. Hade ju planerat en långpromenad i snön med Prinsen! Får ta det ikväll efter träningen istället.

Hungris som skam, hann inte äta frukost imorse, eftersom jag försov mig. Så det fick bli en kopp kaffe nu på jobbet istället, det mättar ju lite för stunden!




Fick ordning på köket endel igår, Sebbe och Tobbe bar in vårt köksbord ( eftersom det väger ett par ton ) Och sen fixade jag iordning lite i fönstren och sånt. Så det ser faktiskt helt okej ut just för tillfället. Ska ju till ikea och handla in lite småplock nu till helgen. Jag älskar verkligen att gå på ikea, man hittar ALLTID någonting, om inte annat en massa, massa, MASSA doftljus! Och det kan man aldrig ha förmycket av eller hur?

Är inne på att köpa en kristallkrona att ha i vardagsrummet, eftersom allt annat är nytt, kan det var fräscht att bryta med en sådan. Bryta stilen där! Jag skall updatera med kort så fort vi fått ordning på bredbandet hemma. Eftersom min sambo inte är speciellt teknisk utav sig och knappt kan koppla in en tv ( se det liiite ironiskt ) så får vi be hans bror Chrille att fixa det åt oss. Tur att vi har honom, vet inte hur vi skulle klara oss annars?
T A C K , för all hjälp med flytten alla som var inblandade! -Uppskattas något otroligt.



Kommentarer
Postat av: jenny

vart tränar du nånstans? ååh vad de är roligt att inreda nåt nytt, själv börjar man bli trött på våran inredning hemma, men lägg ut bilder på det när det är klart :)?

2009-02-05 » 10:45:55 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0