Solarium, spray eller brun-utan-sol?

Vad föredrar ni?
Solar ni solarium?
Soldusch? Solspray?
Eller använder ni vanligt brun utan sol som man smörjer in sig med?

Jag kan säga att jag solade endel solarium förut, men känner inte alls för det längre. Det tar tid innan man får färg, det kostar MASSA pengar, och det är inte hälsosamt.

Men brun utan sol då? Hum, frågan är ju. Är det lätt att smörja in och att få det jämt? Jag har köpt brun-utan-sol från Mary Kay som jag hört skulle vara bra, har dock inte fått den ännu så kan inte säga vad jag tycker. Updatering om det kommer med tiden.

Solspray/soldusch? Okej, jag tog en soldusch en gång, blev hyffsat nöjd med resultatet, men njaae, det kostar lite förmycket för att få så lite färg. Däremot köpte jag en sån spray på flaska, har inte använt den så mycket. Men igår kväll provade jag den, i ansiktet. Och det blev färg kan jag tala om. Nästan lite för mycket. Men kanske jag tycker eftersom jag är ljushårig nu också?

Så nu är jag nyfiken, hur går ni till väga för att se bruna och fräscha ut?

Jag kan tala om vad jag hellst inte väljer. SOLARIUM. Har fått en ny uppfattning om det. Och kan man få bra resultat på annat sätt? Jaa absolut. Klart vi använder det på det sättet isf.

SOLSPRAY? Hajjemän.
Brun-utan-sol? Jaaa, när solsprayen tar slut, OCH om man får fin och jämn färg utav den.

Vill inte se ut som en morot. Kanske inte så hett.




Iaf så diskuterade jag detta med min kära jobbarkompis Lina, och hon använder spay, av denna sort.
Från www.gymgrossisten.se . Den har bra pris och är tydligen bäst i test ( enligt Lina, som provat en hel del )
Jag litar på Lina och ska framöver beställa denna Spray-tan-in-a-can.






Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag föredrar faktiskt solarium:)

krämer och sånt bli inte jämnt på mig så då skippar jag de. Såg ut som att jag ömsade skinn emellanåt.. haha

2009-02-20 » 10:05:50 URL: http://emiliamoberg.blogg.se/
Postat av: Fia

jag brukar sola solarium, men jag ska nig testa soldusch nångång, verkar bli ett jämnare resultat även om de e dyrare. Solarium förstör ju kroppen :(

2009-02-20 » 10:23:27 URL: http://svung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0