Snart 19.00


Jag vet att min Malin tycker det är jobbigt att läsa långa blogginlägg! Så därför skriver jag ett kort för din skull.

SNART ÄR KLOCKAN 19.00, och då ska vi på träning, idag blir det skivstång och kondition! Ska bli så förbaskat roligt och skönt. Har dock så fruktansvärd träningsvärk sedan igår. Fy sjuttan vad vi tog ut oss på passet. Hoppas att vi kommer upp ur sängarna imorgon bara!

Funderar på om jag ska följa min älskade sambo till jobbet imorgon när han går vid 6 tiden. Börjar ju jobbet denna veckan vid 9.15, så kan vara skönt med en megalång promenad på morgonen! ( Nyttigt också )

Eftersom man har ett stillasittande jobb så är det så förbaskat skönt att träna och promenera den lediga tiden! Finns inget bättre. Eller jo, det skulle vara att umgås med min underbara Sebastian! ♥


Nu har nog min man hämtat våran Prins,  
( intresseklubben antecknar ;) )



                   

Kommentarer
Postat av: jenny

söta ni är :) håller med om att morgonpromenader är hur skönt som heslt. försöker göra de nästan varje morgon/förmiddag

2009-02-09 » 17:31:37 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0