Santos och Malin


Nu sitter man på jobbet igen och väntar på att starta igång! Alltid skönt att vara i tid så man hinner med lite annat smått och gott innan!
Körde Prinsen till mamma imorse, Malin var även med i bilen, börjar bli av en rutin nu att hon följer med! Alltid lika roligt. Lillkillen har verkligen accepterat Malin nu och blir GALEN när han träffar henne. Eftersom jag nu har hans bur i sambons bil så fick han åka Malins knä. Det gillar han, och även att pussas med Malin. Hon är dock lite mer rädd om sitt smink och det räcker med en puss för henne! Han skulle gääärna hångla med henne om han fick. ( se det lite ironiskt )
Men jag är mycket glad att han gillar henne!

Santos och Malin, mina små pärlor.
Tack för att Ni finns i mitt liv.♥


Kommentarer
Postat av: josefina

Tittar in för att säga godmorgon =)

2009-02-12 » 09:27:57 URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: Jennie



Så söt hund!

Min sons pappa har en likadan, men hans öron är lite hängiga liksom, så det paras hej vilt nu ;-)



Vad heter den?

2009-02-12 » 09:47:06 URL: http://egosidan.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0