Sambos.


Fredagen, efter jobbet, åkte jag raka vägen hem och packade det sista. Sen kommer älsklingen och vi lastar lastbilen full. Äntligen påväg. Efter att kvällen gått mot sitt slut lägger vi oss i sängen på Frygii och däckar!


Lördag,  upp tidigt och gasa iväg mot trängen. Idag gäller det. I lägenheten är dom i fullgång och städar, Annelie och Sebbes Farmor. Vi langar in lådor och grejar för fullt. Klockan 17.00 var vi så passa iordning så det till och med var gardiner i sovrummet. De ni!

Och vet ni vad, vi fick en DAMMSUGARE i inflyttningspresent utav Annelie och Mikael, en Nilfisk. Världens bästa dammsugare, det blir fan rent när man städar hemma. Är sååå glad över den! Den Rockar för sjuttan!

Söndag, första morgonen i vår nya lya. Kändes underbart, tog en morgon promenad och hämtade min cykel vid min förrförra lägenhet på trängen, och den stod faktiskt kvar! Sen lämnade vi den och gick och handlade en supergod frukost på Ica Norrmalm. Härligt att sitta tillsammans vi Vår lägenhet och äta frukost och läsa tidningen! Livet kan inte bli bättre nu!
På eftermiddagen fixade vi med det sista, plockade hem en byrå och fixade lite med ljus och grejor. Familjen Hellberg bjöd oss på middag. Eftersom vi ätit dåligt i helgen, mest snabbmat eftersom flytten tog lite tid. Så var det något fruktansvärt gott att äta kött och potatis och sallad. Måste få unna sig lite kolhydrater när man jobbat så!

Måndag, vaknade med migrän, aldrig roligt det! Känns ju sådär när man vet att golvläggaren kommer vid 7.20 och ska fixagolvet i hall och kök. Men det gick faktiskt bra och Santos blev bästis med honom. Även vår fastighetsskötare Lotta böev han helt förälskad i. Helt kär i henne. Han är för söt ibland Santos, han är så kärvänlig. Skönt att veta att han sköter sig så. Och han finner sig så otroligt bra i vår nya lägenhet. trotts många flytter så gårdet otroligt bra, han lägger sig lite här och var i lägenheten, han måste inte vara med matte hela tiden och det är skönt. Han är självständig. Så stolt över min lilla prins!




MALIN ÄR SJUK IDAG, och vi som skulle träna. Kan säga att jag faktiskt saknar henne på jobbet, alltid skönt att höra hennes röst. Hoppas du mår bättre i eftermiddag så vi kan TRÄNA! Jag längtar efter att sätta igång med träningen. Ska bli såå roligt. I helgen ska jag träna ordentligt. Wihooo, skönt att ha en träningskompis, som är lika motiverad som jag, nästan ÄNNU mer. ROLIGT, man blir så taggad av henne. Gumman, nu ger vi inte upp, vi ska visa vad vi kan och att vi inte ger oss i första taget. Håller du med mig?

FITNESS!





Kommentarer
Postat av: Malin

Jag var nog mest trött imorses har varit en jobbig helg. Är sjukt taggad för ikväll ska bli jättte kul att cpa omkring lite på gympan..

Wooohhoooooo nu kör vi!!!!

2009-02-03 » 12:29:25 URL: http://theoneandonley.bloggspace.se
Postat av: Åsa

man kan inte undgå att bli kär i Santos:)

2009-02-03 » 20:45:52
Postat av: Åsa

man kan inte undgå att bli kär i Santos:)

2009-02-03 » 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0