Prinsen


Har pratat endel om Dvärgpinschrar idag, och kan inte blir mer sugen på att skaffa en till! Men eftersom man nu är två i hushållet får man nog överväga ordentligt med Husse. Han älskar ju Santos, så han har nog plats i sitt underbara hjärta för en Dp till! Kanske inte precis nu, men det kommer förmodligen bli en till, eftersom det alltid har varit i tanken att ha två. Förhoppningsvis till nästa år. Vill gärna att Santos ska växa till sig och bli lite mer mogen innan det träder in en ny i flocken. Man måste ju ha bra pli på den första, och Santos ska vara 110% innan nästa kotte kommer!

Sitter här och saknar prinsen något fruktansvärt, kände mig så hemsk imorse när jag lämnade honom hos mamma innan jobbet, jag GLÖMDE TA MED HANS MAT, och som tur är har ju mamma torrfoder hemma, men det är ju inte det han ska äta. Vi använder ju Klass hundfoder , Färskfodret, eftersom jag vill att han ska få i sig alla de viktiga vitaminer och mineraler och även att han ska bli lite kraftigare. Han är lite tanig ännu och behöver bygga lite mer musklie! ( Precis som matte ) Men torrfoder fick funka på första målet idag iaf. Men det blev heltokigt imorse och så stressande, och jag känner mig som en värdelös morsa som inte har koll på sina barn!

Jag tror att jag får börja anteckna vad jag ska göra på dagarna, minnet börjar svika. Och Prinsen ska inte drabbas av att matte är usel på att komma ihåg. Usch vilket dåligt samvete jag har!





På fredag ska jag förmodligen fixa till mitt hår! Ska bli lite mer frisyr över det hela. Och Reidun är ju den bästa som finns så det kan ju inte bli annat än bra, om inte annat så får man iaf en braaaa trevlig stund salongen!





Kommentarer
Postat av: Eve

Man går in på den länken som är när man klickar på klockan och sen står det nog hur man gör. Fick hjälp med det också men kanske kan hjälpa dig när du väl sitter och ska fixa med det?!

2009-02-03 » 14:13:13 URL: http://evelinatapper.blogg.se/
Postat av: jenny

sötis din hund är:) trivs ni alla tre bra i nya lägenheten? PUSS:)

2009-02-03 » 14:23:07 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0