hund.


Jaa som ni alla vet så vill ju jag och min Prins ha en vovvsing till, enda problemet i detta fall är ju HUSSE! Men det kan nog ite vara så svårt att övertala honom! hihi.

Jag har en kandidat ( utöver dvärgpinschern såklart )

American Hairless Terrier.



Dom är otroligt lika dvärgpinschern i sättet och även i "formen".
Dom är HELT NAKNA, det finns ett FÅTAL i sverige, och dom är mellan 26-41 cm i höjd, vikt 5-9kg.
Perfekt storlek för min smak och en perfekt lekkompis för Santos.

Nu skall man bara överväga vilken det blir, enligt husse lutar det väl åt DP. Men för min del spelar det egentligen ingel roll så sett. Jag velar lite emellan dessa raser hela tiden. Men fastnade för AHT för dess utseende, och för att tempramentet ändå är lika Dp.

Vi får överväga!
Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Mia

Sicken cooling! gillar uttrycket i den voven!! (även om jag är frälst på pinnar så kan man ju ändra sig såklart)!

2009-02-27 » 15:23:46 URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0