Fredagen den 13.


Jaaa, och jag kan lova er att det redan känns! Dagen började toppen, eller kanske inte. Sebbe glömde sin mat för dagen, och ringde och bad mig komma ner med den när jag skulle åka med Santos till Skultorp. SJÄLVKLART!

Därefter när man ser att det är fint väder ute, och man tror att man INTE ska behöva skrapa rutorna. JO MEN VISST, har man en ny bil så självklart är det ett TJOCKT lager med is på INSIDAN av rutorna, så redan där satt jag i skiten.
Men vi kom i tid till jobbet iaf! Det är iaf huvudsaken. Man kan inte komma 1 minut sent till jobbet ens, inte med detta man har nu iaf! Finns inga undantag! Och det känns bra och seriöst.



Ikväll ska jag umgås med två utav mina favorit töser - Rasha och Johanna. Ska bli så förbaskat roligt! Kanske gå till systemet och köpa några goda cider? Vad tycker ni tjejer?



Hoppas alla får en trevlig dag!
Vi lär höras fler gånger under dagen iaf. ( Man blir lätt beroende av detta )


Kommentarer
Postat av: lina

japp e beroende me too

2009-02-13 » 10:15:53
Postat av: jenny

ja man blir lätt beroende av att blogga, spec när man inte har mkt att göra så sitter jag här jämt;)låter som din fredag den 13e började dåligt, jag tycker denna dagen har med sig mer tur än otur för mig! fast idag har det varit varken eller! PUSS

2009-02-13 » 12:46:47 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0