Fullspäckad toppen helg


På lördag eftermiddag fick jag samtal utav min lillebror, han undrade om jag kunde klippa hans kompis Filip- JAJJEMÄNSAN.

Träffade min underbara Rasha idag, vi åkte till skjutfältet och tog kort på min underbara santos ( kommer bilder så snart jag får dem ) Bilderna blev toppen, inte så konstigt eftersom Rasha är grym och har en värstingkamera!
Åkte hem till mig och tog en kopp kaffe och pratade lite om hennes Colombia resa. Fotade även Santos endel hemma. Lite stå bilder och sådant som jag tänkt skicka till min uppfödare! (  www.andeless.se  )

Frammåt fem tiden kom killarna, och vi kikade igenom Filips låååååånga hår. Min absolut första kund, ( iofs gratis ) men det gick finfint, och han blev nöjd. Skulle deffenitivt komma tillbaka! Jippie!

På dagen så lagade jag lite mat som jag och Sebbe skulle äta på kvällen, gjorde då Kyckling cannelloni. Han gillade den supermycket, och den var faktiskt fantastiskt god ( om man får skryta lite ) Sebbe kom ju hem med ett gäng killar så dom käkade pizza, men Foppa tyckte att Sebbe gjorde det rätt valet ( CANNELLONI ) .
Vi kikade på Melodifestivalen, tyckte inte det var speciellt bra, men det blev ett par cider ( unnade mig det ), och även ostbågar ( dom också ). Sen när killarna slog över till Fotboll tröttnade jag, och la mig i vårt andra tvrum och glodde på någon dålig film på tv.

Sebbe drog ut på krogen vid tolv, jag däckade, blev väckt vid tio i ett, och då kommer min älskling hem. Han saknade mig och ville fortare hem till mig! Han är ju underbar.



SÖNDAG, klockan 10:30 drog jag och Malin till Gymmet, blev ett medelpass med Jenny. Och fy sjuttan säger jag bara, hon var grymt bra, och det var drag i det hela tiden och en hel del styrka. UNDERBART! ( har världens träningsvärk idag (Måndag) ) Man känner sig stolt när man är helt slut efter ett pass, det är ju det som är meningen!

Väl hemma, snabbdusch sedan iväg till Ulvahallen med Sebbe och Santos, Chrille spelade cup så vi var ju tvugna att kika lite på honom. Självklart vann dom!

Åkte hem till mamma på en kopp kaffe, lite prat och skvaller. Santos kikade i fönstret på gamla grann hundarna. Mysigt att träffa mamma igen, känns lite mer speciellt nu när man bor längra bort från henne!

Kom hem, och ännu en dag är huset fullt av folk, fotboll som gällde även idag! Eftersom dom hade parkerat i båda tv rummen så hade jag ingenstans att vara. Santos lekte för fullt med grabbarna, och jag bestämmde mig för att gå ut och gå. POWER WALK 1 TIMMA. Hemma igen, hämtade Prisen och tog en 20 minuters promemad hem till Familjen Hellberg där vi skulle bli bjuda på Söndags middag! MUMS. Fick även äppelpaj som dessert!

Åkte raka vägen till maxi, blev storhandling så nu är hela kylen och frysen full. Behöver defenitivt inte handla mer på 2 veckor! Skönt det iaf. Att alltid ha mat hemma.

Kikade därefter på BECK, flickan i jordkällaren. Det vart riktigt mysigt att bara umgås han och jag!
Underbart, älskar min sambo!♥


Kommentarer
Postat av: jenny

låter som du haft en bra helg:)Puss

2009-02-09 » 11:52:17 URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Berit

Menna då,,,jag som fick påvärmt kaffe,,hmm,,,men de smakade ju gott,,,puss i panna stumpan

2009-02-09 » 20:06:29
Postat av: Rashhhh

äkta kärlek :) jag hoppas jag får det nån dag haha !

2009-02-10 » 17:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0