fettisdagen


Då vad det tisdag och ännu en dag hemma. Har tillbringat mestadels av min dag i soffan tillsammans med Prinsen!
Fått några underbara samtal från min kära sambo. Och även talat med min underbara syster, mor och bror. Tänk att jag fick med alla på en dag ! De ni!

eftersom det är fetTISDAGEN idag så knallade jag mig iväg till bageriet en bit hemifrån när jag ändå var ute med tokisen. Köpte en semla till Sebastian, som han fick nu när han kom hem. OM han blev glad, han praktiskt taget älskar semlor! Mums för honom. ( själv räcker det med EN om året, och den var redan äten )

Just nu står min man inne i duschen, hade gärna gjort honom sällskap men pallar fan inte, så trött på min förbannade huvudvärk så det är inte klokt. Skall väl hoppa i soffan istället och glo på något dåligt på tv.

Och se till att min man lagar mat åt mig! Det förtjänar jag!






Kommentarer
Postat av: jenny

hoppas du mår bättre snart :) pyss

2009-02-24 » 19:35:19 URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: rasha

sluta vara sjuk :( det är inte bra för min hälsa! så tråkigt på jobbet utan dig gumman!

2009-02-24 » 23:11:09 URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv, uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideos, skriver även dikter. Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)

2009-02-25 » 20:13:36 URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0