Caroline.



Dethär en vacker bild på en fin vän, och min lilla Prins! ♥

Caroline Andersson, en barndomsvän, var ett tag sedan vi träffades och vi har sånna perioder. Vi kan umgås varje dag issa perioder, och ibland ingenting. Just nu är det ingenting, och det känns inte roligt alls!
Vet att denna underbara människa har det jobbigt just nu, och jag vill så gärna kunna finnas där för henne. Men hon känns så långt borta och känns svår att nå. Men jag förstår, har man det tufft vill man gärna vara för sigsjälv. Jag är precis likadan. Men jag saknar henne, hon är en underbar vän och en sån vän, jag aldrig vill förlora! 


Förlåt alla att jag är ett sånt svin ibland, ( kanske oftast ) är inte min mening, men ibland går jag in förmycket i mig själv. Ska skärpa mig!

Vill bara att Ni, alla min underbara vänner, ska veta hur mycket ni betyder för mig!
Utan er hade jag inte klarat en dag! Mina tankar finns hos er hela tiden.


Kommentarer
Postat av: rasha

du är en väldigt fin vän sara<3 det är aldrig bara en persons ansvar när det kommer till vänskap. Jag är otroligt tacksam över att ha dig i mitt liv.

2009-02-13 » 12:32:05
Postat av: rasha

JOh jusste! wuh wuh wuh ikväll blir det göttans:D

2009-02-13 » 12:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0