ändring skall ske

Jag ska ändra mitt liv, jag ska bli en helt ny människa. Allt som har med träning skall tas på allvar, STORT ALLVAR. Mat, vad är det (?) Nä men seriöst. Måste tänka mer på vad jag äter. Såhär kan jag inte leva mitt liv. Kan ju inte gå runt och må dåligt över hur jag ser ut.

Jag ser ut som en fotboll i ansiktet. helt jälva katastrof! Jag måste ändra mig.
Och jag är taggad, och har varit det ett bra tag. Men det var en person som fick mig att ändra uppfattning, ingen jag pratat med eller överhuvudtaget känner. Men jag mår dåligt bara över att se denna person. Och visst, skulle man hellre vilja vara som henne. Man vet ju såklart endel.
Och därför måste jag börja med det påriktigt. Jag ska bli en helt ny Sara fram till sommaren.

Jag är inte stolt över den personen som jag är. Jag mår dåligt över den personen jag är. Och det spelar ingen roll vad Sebastian säger eller att han säger att han gillar mig som jag är. Det hjälps inte. För någonting fick det att bli som det blev.

JAG ÄR TAGGAD OCH HAR BESTÄMMT MIG. Jag tänker inte se ut som en jävla fotboll, jag tänker inte leva det liv jag gör nu. Jag tänker ändra på mig. Jag tänker inte vara en ful jävla tjej. Inte för att man kan ändra på sitt utseende, men man kan ju iaf göra något för att mår bra med sigsjälv.

Och det skall ske en ändring, och den skall ske från det att jag sätter min fot utanför dethär bygget. ( jobbet )

Jag är inte nöjd med den personen jag är, men någon gång måste det väl få vara min tur att räcka till och känna mig nöjd?



Kommentarer
Postat av: Emilia

Vi har samma tankar du och jag... skillnaden är att jag inte har hittat min motivation. Och gubben är ju absolut inget att räkna med! Jag håller tummarna över att du når ditt mål, men bara så att du vet.... Du ser ABSOLUT INTE ut som en fotboll :)

2009-02-20 » 12:54:44 URL: http://emiliamoberg.blogg.se/
Postat av: jenny

det är viktigt att man mår bra o att kroppen gör det. ska också komma igång lite mer, men sara, du ser inte ut som en fotboll! jag tycker du är jättefin! :)

2009-02-22 » 21:49:34 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0