Alla Hjärtans dag


Dagen började med att jag körde min lillebror till en tävling mellan Hjo och Skövde. Trevligt att träffa lillebror en stund. Jag hade med mig Santos så vi gick ut och kikade lite medans dom gjorde iordning inför tävlingen. Kallt som sjuttan var det!

Därefter åkte jag och handlade nybakt bröd till oss, och även en röd prinsess bakelse till älsklingen, med hjärtan på! Han älskar sådanna tårtor! Han blev glad, men det slutade med att vi faktiskt delade den! Det var gott.

Sedan tog vi oss en liten tupplur och kollade på en Disney film i vår underbart sköna soffa!



Jag och Santos tog en långpromenad och därefter gjorde vi iordning oss för kvällen.
Blev middag på Riviera, 2 rätters. Sedan drog vi vidare till Bowlingen, tog ett par cider och bara hade det mysigt. Efter att ha spelat ett par omgångar så gick vi vidare till Pim`s. Tog en snabb fika och drog sedan hem och hade lite mysigt!

Hade en ruskigt trevlig kväll med min underbara sambo ♥
( måste erkännna att jag är dålig på att uppskatta honom )

Kommentarer
Postat av: rashabrasha!

måste hålla med om soffan. urskön :D haha!

Har du lyckats se några dancemoves än då? ;)

2009-02-16 » 19:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0