090211


Tuff morgon, tuff dag!

Det var en jobbig morgon, älsk drog iväg halv 7, han vart lite sen idag och ville hellre stanna kvar i sängen med mig! UNDERBART. Sen totaldäckade jag när han låste dörren, sköönt att få sova en timma till iaf. 7.45 ringde klockan, dags att hoppa in i duschen och fräscha till sig lite. Högsta chefen kommer idag för att hälsa på oss! Förbaskat skoj. Högklackat och skjorta som gäller! Och en rolig sak, fick på mig ett par jeans som jag inte kunnat ha på länge! ( träningen ger resultat, även dessa långa promenader ) STOLT!

Känner av dendär förbaskade halsen, den lever inte riktigt samma liv som mig. Vill inte bli sjuk nu när livet börjar ordna upp sig. Efter att ha kört Prinsen till mamma imorse så gick jag och Malin till Pressbyrån och shoppade halstabletter, "Blue Double Action". Jädra drag i dem kan jag säga!


Ännu en rolig sak som händer idag, vi ska på möte idag, och även bli bjudna på smörgåstårta!
Gottgottigottgott! Smörgåstårta är så jädrans gott. Tycker Ni detsamma?

8:30 Lördagen den 28 februari ska jag till frisören igen! Jippie.






Kommentarer
Postat av: Emilia

Vi siktar mot samma datum:)

2009-02-11 » 10:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0