Tuff vecka!

Har verkligen varit en tuff vecka. På många sätt. Troligtvis fått magkatarr så äter medicin för det nu. Hoppas magvärken kan gå över iaf!
Men idag har det varit ganska lugnt, det har kommit i omgångar men just nu känns det helt okej! Skönt det.

Under veckan så har vi varit på lite bio.

Sommar med göran - Jag tyckte att den var rolig ! :)
123 Kapad (?) - hette den så tro? Jaa, men ni vet nog vilken jag menar. Och jag tyckte att den var ganska spännande faktiskt !



Har blivit att småstäda lite hemma. Har satt upp gardiner i sovrummet, eller bytt. Numera är det vita och superfina! Så det pysslade jag med imorse! Sen har jag bytt blommor och krukor i sovrumsfönstret och även ändrat lite på byrån i sovrummet.

Vad fattas och skall inhandlas:

Vit sängkjol
♥ Vit överkast / sänglinnen
♥ Beige/vit mysig pläd
♥ 2 st fejkade fårfällar ( här gillar vi inte äkta )
♥ 2 st beige runda mattor
♥ ljuslyktor att ha hängandes i fönstret
♥ Vita sidenband
♥ Stort blommarangemang på köksbordet
♥ helkropps spegel med vit ram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0