Trevlig söndag

Hade supertrevligt med Rasha idag! Trotts att jag är alldeles PANK så unnade jag mig att köpa en T-shirt fårn HM. Som inte alls är min stil egentligen, men blev riktigt bra!
Sen köpte jag ett superroligt diadem! OCH GUD VAD JAG SAKNAR MITT SUPERBLONDA JAG! Jag kan nog inte bestämma mig hur jag ska ha det där heller tror jag. FÖRVIRRAD!

Vi tog iaf en fika på stan också, blev Pim´s. Därefter åkte vi hem och bara myste. Sedan var vi en sväng hos bea, träffade hennes söööta valp, Bell. Såååååååå sööt! Santos tyckte att hon var liiiite läskig. Men bara liiite.
Men det blir nog bättre när hon är äldre!


Varm choklad och äppelpaj! Det var att unna sig!


Söta Rasha!

Taack för en supertrevlig söndag, den kunde knappt bli bättre. Skönt att få träffa dig, alltid skönt att få prata av sig lite!
Så jag tackar för det gumman. Och nu måste vi ses igen, Vad blir det om imorgon? Skorna duvet? :)


Kommentarer
Postat av: rashi

åh det var jättemysigt idag! känns alltid så bra med dig gumman! jag ääälskar verkligen ditt hårband haha :D det var det bästa köpet lätt! och t-shirten kommer bli sååå chic i höst. lovar ;)



Haha ja just de! men du jobbar va? jag kommer in lagom tills du slutar då :D

2009-08-23 » 21:17:29
Postat av: Jenny

kommer det en bild på ditt köp?:)

2009-08-24 » 19:58:05 URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0