Rulla

Min underbara Prins älskar att träna. Och jag har inte kört så mycket övningar inne, iaf inte alla dessa trix jag sysslade med förut, utan vi har mer övat på trampa, lite små inkallningar/stanna på kommando på vägen mot mig/Gå fot m.m . ( Har tränat detta inne i lägenheten )

Men ikväll iaf, så tänkte jag att vi skulle ordna och dona med lite annat. Så vi körde småtrix.
Iaf rulla, det har santos haft ett problem med, om jag inte haft handen med och visat honom "vägen" så att säga. Idag var första gången han klarade det på endast komandot "rulla" . JIPPIE!!!! Kan ni förstå vilken stolt matte jag är?

Nu ligger han helt slut här i sängen och sover så sött. Underbara hund!♥




Denna bilden är tagen häromdagen. Jag skulle hämta korgen från Santos rum (vårt extra tv-rum) Och som hastigast lade jag hans korg som låg i våran säng. Och denna underbart söta varelse la sig i sin korg i sängen! Det var en så gullig syn! Han gillar sin korg, fast att han behlver en ny och större! Men denna kommer han nog aldrig lämna ändå.
( Bilden är lite dålig då den är tagen i mörker med mobilkameran, ledsen för det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0