RÅD!

Nästa vecka ska jag till frisören! Och nu behöver jag lite goda råd.

vad ska jag göra med mitt hår?

  • Blond som nu, bara lägga i utväxten?
  • Blond utan svarta, ( troligtvis eftersom det svarta är löshår och börjar bli jobbigt nu )
  • Göra lite naturliga slingor?
  • Göra lite KALLA slingor, alltså inte åt det guldiga och naturliga hållet. ( hopppas ni förstår hur jag menar med det )
  • Ljusbrun?
  • Brunett igen?




Blond?


Slingor? Kanske lite ljusare..?


Ljusbrunt?


Naturligare slingor, åt det guldiga mer "snälla" hållet..


Brunett?

Vad tycker ni?

Nu har jag ju ingen bild på de KALLA slingorna?
Men om ni förstår vad jag menar så kan ni ju se det som ett allternativ..











Kommentarer
Postat av: Mia

Hej, hej!

Jag tycker att dina naturliga färger kommer fram mycket mer när du är lite mörkare i håret. Tycker du passar väldigt bra i det bruna och guldriga.....du är iofs jättefin i alla färger men det guldriga får nog bli min favorit :)

2009-08-07 » 22:27:22 URL: http://mammanmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0