Planer

Nu blev det ju ingen bild på håret igår iaf. Jag var så himla trött när jag kom hem efter jobbet så dt blev att hoppa i säng direkt!

Men jag ska skärpa mig, kommer att lägga in en idag! Det är ju ändå helg nu också!

Mina planer för helgen.

  • Blogga lite mer än vad jag gjort i veckan!
  • Laga middag med älsklingen & se på en bra film
  • Imorgon skall jag spåra med Anna, Shino och Santos
  • Jag ska till mormor imorgon på lite filka
  • Dvärgpinscherträff i mariestad på söndag
  • Sen ska jag även KURERA mig, har förbaskat ont i min lilla hals


Hur ser eran helg ut? Något speciellt ni skall göra?


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag som hoppades på att bild på håret skulle kommit upp, men hoppas på ikväll då:)

2009-08-14 » 10:02:06 URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Sandra och Joey

Hej!!

Vad kul med en annan pdägare!

Jag hade tänkt fara på kennelträffen jag med men det fanns inte tid så synd!

Hade varit roligt att träffa alla! :)



Jo vår första utställning blir den 5 sept och jag är verkligen jättenervös, för jag vet inte riktigt hur jag ska träna honom, hur han ska stå eller hur det går till... men jag tror det kan bli roligt iaf!

Har du ställt ut santos nånting? :)

2009-08-14 » 11:55:50 URL: http://sandree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0